Frokostbuffet

Prøv Svendborgs bedste frokostbuffet

God mad
Samvær
Fælles afrydning

Frokostbuffet

Med STØBERIET Svendborgs lækre frokostbuffet kan du samle familie og venner til en hyggelig og festlig eftermiddag i smukke og stemningsfulde rammer. Vi har mange fine selskabslokaler i flere størrelser, så du kan samle alle dine gæster, og altid holde frokosten i intime og hyggelige omgivelser.

Med vores centrale placering og skiltning ud til vejen er STØBERIET Svendborg både nemt at finde og let at komme til med bil og offentlig transport. Vores fine konference- og feriecenter byder på en masse gode faciliteter, bl.a. et godt udendørsområde med græsarealer og bænke, så man kan trække frisk luft eller tage børnene med ud og lege.

Alle lækkerier fra frokostbuffeten er hjemmelavede af vores dygtige køkkenpersonale, med fokus på friske råvarer af høj kvalitet. I kan derfor forvente at få en frokost i særklasse, hvor ingen går sultne fra bordet, og der altid er retter til enhver smag. Når du vælger at holde din frokost med vores frokostbuffet, kan du selv sammensætte menuen ud fra en lang række lækre anretninger, så frokostbuffeten passer perfekt til dig og dit selskab.

Når du benytter dig af konference- og feriecentermet STØBERIET Svendborgs frokostbuffet , sørger vi for de fine lokaler og alle de lækre retter. Vi dækker op og sørger for rengøringen, hvorefter I selv hjælper med afrydning under og efter frokostbuffeten. På den måde får i en afslappet atmosfære, imens vores personale skaber forplejning i særklasse. Ønsker I afrydningspersonale til jeres selskab, står vi naturligvis klar til at finde en løsning der passer til jer.

Vi glæder os til at byde dig og alle dine gæster indenfor til en hyggelig frokost med Svendborgs bedste frokostbuffet.

(vælg 10 slags)

Buffet

  • Fiskemousseline af torsk m. rejer og dressing
  • Lakserilette m. salat, dressing og ristet rugbrød
  • Laksepate m. citrongrønt og dressing
  • Store chilirejer på salatbund
  • Varmrøget laks m. peberrodsskum
  • Tunmousse m. rejer og dressing
  • Bagt laks m. gremolata
  • Fiskefilet m. remoulade
  • Vandbakkelse m. hønsesalat m. estragon og bacon
  • Mexicanske pandekager m. kylling el. oksekød
  • Croissant m. rejer el. hønsesalat
  • Tartelet m. høns i asparges el. champignon ala creme
  • Marineret kyllingebryst på ruculabund m. avokado
  • Mini burger m. and, rødløg og chilimayo
  • Kartoffelpizza el. alm. pizza
  • Butterdejsstang m. skinke, porre og champignon
  • Frikadeller m. rødbedesalat m. æble og løg
  • Fyldte pandekager m. oksekød
  • Bresaola på salatbund m. parmesan og pinjekerner
  • 2 slags italienske pølser m. tilbehør
  • Suppe – dit valgt
  • Grønsagstærte
  • Risotto m. porre, svampe og parmesan
  • Haricots verts salat
  • Mango og avokadosalat m. passionsfrugt
  • Gulerødder, selleri og søde kartofler m. hvidløgscreme
  • Salat m. krydrede nødder
  • Tomatsalat
  • Oste lagkage
  • Ostefad m. 2 slags oste og rygeost
  • Hvid brownie m. hindbær

Pris

Kuvertpris: kr. 295,-

Maden
Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger – når det er muligt – kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.

Opdækning
Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling af borde med basis bordpynt. Ønskes opdækkede borde med duge, servietter, blomsterpynt osv., vil der være et tillæg på 25 kr. pr. prs.

Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.

Service på dagen
Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.

Anretning
Vores brunch serveres altid som buffet. Drikkevarer hentes som selvbetjening fra separat bord og køleskabet. Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske – rester udleveres, når festen er slut.

Kuvert-antal
Generelt gælder det, at der skal bestilles minimum 30 voksenkuverter. Fester i konferencelokalet er dog minimum 40 voksenkuverter.

Festens varighed
Bruncharrangementer har – som udgangspunkt – en varighed på 3 timer. Der er selvfølgelig mulighed for forlængelse ved tilkøb af flere timer.

Afbestilling
Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr. Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.

Betaling
Ved bekræftelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,- Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris. Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende. Betaling sker via bankoverførsel. Det tages forbehold for prisændringer.

Børn
Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.

Close